onsdag 12. januar 2011

Jeg fant et gammelt bord i kjelleren..


En stund før jul "fant" jeg et bord i kjelleren, som stod der rødt og fælt når vi flyttet inn. Det hadde hauger med klær over seg og ingen kunne tro at det kunne bli så fint. Tre runder med malekosten og vips så hadde jeg et nytt bord i stua. De gammeldagse rammene kjøpte jeg på Spar Kjøpt og de botaniske bildene fant jeg på E-bay. (Fra slutten av 1800 tallet:)) Det største bildet er en kunstplakat fra tidlig 80 tallet... Lampen er vel kjent for de fleste, nemlig en IKEA lampe i all sin prakt..:)
Vel, nå begynner flere rom å ta form her etterhvert. Vi kjøpte nemlig et dobbelt så stort hus, og hadde bare møbler til halvparten...:) Ha en god dag nye og gamle lesere! Klem Beth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar hos meg:) Ha en fin dag! Beth